17 Aralık 2011 Cumartesi

HARİKA KAPI SÜSÜ

Ben de ilk kez evdeki çer çöpü değerlendirip kapı süsü yaptım.
İki aydır işsiz ve evdeyim, bir yandan düğün hazırlıklarıma yavaş yavaş başlamışken evde yapabileceğim kolay elişi şeyler ararken karşılaştığım kapı süsünden esinlenerek benzer bişeyler yapmaya karar verdim. Yeşil saçaklı bir ip aldım ama bir halkam yoktu saracak, ilk gün ne yapacağımı bilemedim sonra biraz yaratıcılığımı konuşturmaya karar verdim. Ortaya da bu çıktı


İşte yapım aşamaları:



Öncelikle evde kablolu internet dönemdin kalma bir internet kablom vardı onu elimle halka haline getirip bantla sabitledim.

daha sonra halkama daha düzgün bir görüntü kazandırmak için evde paspas yapılmak üzere sırasını bekleyen eski ütü masası örtümüzden şeritler keserek yine halkamın etrafına doladım ve yine bantla sabitledim.

Daha sonra 3.5 tl vererek aldığım yeşil saçaklı kalın ipimi halkanın etrafına doladım. Gerisi de isteğe bağlı süsleme. Ben öncelikle halkayı dorde bölecek şekilde kırmızı kurdeler geçirdim daha sonra evde eski çiçeklerden üzerine diktim. aslında silikon tabancam falan olsa daha kolay olacaktı ama olsun bence değdi. Peki ya sizce?



7 yorum:

Özlem dedi ki...

gercektende cok guzel olmus kapi susun:)ve blogunda hayirli olsun Handancigim:)eminim daha cok marifetlerini gorecegiz bu blok araciligiyla simdiden hepsi icin emegine, aklina, ellerine saglik canim:))

The PrinceSS is here dedi ki...

çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Çok güzel saçaklı ip değişik bir alternatif olmuş.Elinize sağlık.

bahar006 dedi ki...

Hayırlı olsun ve ellerine sağlık:)

LiLa dedi ki...

Ellerine sağlık,çok hoş olmuş,Bloğunda hayırlı olsun.

aksungur46 dedi ki...

çok beğendim.harika olmuş.ellerinize sağlık.blogunuz hayırlı olsun acaba bana da buyurmazmıydınız.sevgi ve sağlıkla kalın

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık ne iyi yapmışsınız çok beğendim...bloğunda hayırlı olsun bu arada takipteyim:)