25 Aralık 2011 Pazar

NOEL ŞAPKAMA BAKMAK İSTER MİSİNİZ?

Yine evdeki yünleri değerlendirmek ve yeni yıla girerken farklı bişeyler yapmak adına bir noel şapkası yaptım.

 Yapılışına gelince beyaz ip ile 96 ilmekten başladım çift lastik (2ters 2 düz) 20 sıra ördükten sonra kırmızı ipe geçtim 30 sıra haroşa ördükten sonra her sıra başında iki ilmeği birlikte alarak 1'er ilmek kesme yaptım (bunu bazı sıralarda yapmadım ki bir anda üçgen gibi olmasını istemedim)bu işlemi 20 ilmek kalıncaya kadar tekrarladım ve 20 ilmekte kestim. kenarlardan birleştirerek son kısmını da pileli olcak şekilde diktikten sonra kırmızı ve beyaz ipten kocaman bi ponpon yaparak biraz sallantılı olacak şekilde diktim. Ve sonra ayıcığım bana mankenlik yaptı :)

Nasıl yakışıklı olmuş mu?



1 yorum:

gps87 dedi ki...

ay olmuş hemde süper olmuş :) ellerine sağlık :)
ayıcığa ayrı yakışmış zaten :)